Openluchtconcert bij "De Bosrand"

Zondag 23 augustus was het Gelders Fanfare Orkest (GFO) te gast bij conferentie hotel De Bosrand in Ede. Dankzij Henry Huppelschoten, Chef de Cuisine van het GFO en tevens kok bij De Bosrand, is dit optreden in de parkachtige omgeving voor het hotel tot stand gekomen.

Het GFO speelde de eerste muzieknoten van het seizoen vol overgave. Onder leiding van Erik van de Kolk werd het programma met marsen als Gammatique van Boedijn en lichte muziek als de Nederlandse Medley van Jasper Staps ten gehore gebracht. Tevens kon het publiek genieten van verschillende solisten als Anne Wensink, Gerd Wensink en Sietske Trinks. Voor een korte impressie kunt u hier een registratie van TV Gelderland bekijken.

Het was een op en top zomerse dag waardoor de BBQ na afloop van het concert een zeer geslaagde afsluiting was van de opening van het seizoen. Henry bedankt!

Het eerstvolgende concert van het GFO zal eveneens plaatsvinden in Ede, op 17 oktober in het Akoesticum. Dan zullen wij samenwerken met fanfare Eendracht uit Eerbeek o.l.v. van hun nieuwe dirigent Jaap Musschenga. Zeker de moeite waard om deze twee fanfares te komen beluisteren in de sfeervolle vestiging van het Akoesticum; zet het in uw agenda!

Tekst; Jeroen Koops - Bastuba
Foto's; Jacquelien Schimmel - Bugel met ouderschapsverlof ;-)