Aanmelden voor het Jong Solistenproject is weer mogelijk

Nog geen 19 en nu al onafscheidelijk van je HaFaBra-instrument? Kom solo spelen met het beste fanfareorkest van Nederland!

Het nieuwjaarsconcert van het Gelders Fanfare Orkest is inmiddels een traditie. Zaterdagavond 11 januari 2025 is het weer zo ver: genieten en swingen in Nunspeet. En net als elk jaar krijgt jong muzikaal talent de kans om een solowerk uit te voeren met dit toporkest.

Lijkt jou dat kicken? Meld je aan door je naam, leeftijd en het instrument wat je speelt te mailen naar info@geldersfanfareorkest.nl en geef je op voor 20 mei 2024.

De audities voor het nieuwjaarsconcert van 2025 zijn op zaterdagmiddag 15 juni 2024 in Hattem.

Het Jong Solisten Project wordt mede mogelijk gemaakt door RIETENwinkel.nl - veilig online RIETEN bestellen!