Uitreiking BUMA Awards

Op 10 november vindt er in schouwburg Agnietenhof in Tiel een bijzonder dubbelconcert plaats met twee ambitieuze orkesten: het Gelders Gelders Fanfare Orkest en Harmonie Koningin Wilhelmina uit Wamel.

Het concert maakt deel uit van serie HRFSTWND, waarin ieder jaar het neusje van de zalm van de Gelderse blaasmuziek te horen is. In dit concert zullen werken te horen zijn van grote namen uit de blaasmuziek: o.a. David Maslanka, Bert Appermont, Jan Van der Roost en Bernard van Beurden.

Tevens zullen tijdens dit concert de Buma Blaasmuziek Awards worden uitgereikt. Gastheer is Ab Nieuwdorp, presentator bij NPO Klassiek.

Programma Wilhelmina
'March' uit de First Suite in Es - Gustav Holst
Battle of the Heart - Bert Appermont
Give us this Day - David Maslanka