5 oktober 2024 Brassband Schoonhoven & GFO

Zaterdagavond 5 oktober komen Brassband Schoonhoven (A) en het Gelders Fanfare Orkest naar het hagelnieuwe Muziekcentrum, De Haverkamp 3 in Lunteren.

Een prachtige samenwerking, die de moeite waard zal zijn voor de liefhebber van brassband- en fanfaremuziek. Voor het Gelders Fanfare Orkest (GFO) betekend dit het eerste concert van het seizoen met nieuw repertoire. Naast het fantastische concertwerk “Albion” van Jan Van der Roost is onder meer een recent werk van Arend Gerds te beluisteren.

Brassband Schoonhoven (BBS) is als regerend Vlaams en Dutch Open kampioen in voorbereiding op het komende Nederlandse Brassband Kampioenschap eind oktober. Het hagelnieuwe, verplichte werk “The Lost Circle” van Jan Van der Roost is het testpiece tijdens het komende kampioenschap. Een spectaculaire en enorm uitdagende compositie dat in Lunteren wordt uitgevoerd. Voor de rest van haar concertdeel zal BBS verrassen met een afwisselend programma.
l
Het concert begint om 20u. Vanaf 19.30u is de zaal geopend. Kaarten zijn verkrijgbaar via info@geldersfanfareorkest.nl of management-bbs-a@brassbandschoonhoven.nl

De toegangsprijs bedraagt € 10 in de voorverkoop en € 12,50 aan de zaal (op 5 oktober)

Locatie: Muziekcentrum Lunteren, De Haverkamp 3 in Lunteren